Jak mohu pomáhat ostatním?

Když se zamýšlíme nad tím, jak můžeme skutečně pomoci ostatním, často zapomínáme na základní pravdu: abychom mohli efektivně pomáhat druhým, musíme nejprve pomoci sami sobě. To, jak se cítíme uvnitř, výrazně ovlivňuje naši schopnost podporovat ostatní a jednat s nimi zdravě a ohleduplně. Pojďme se podívat, jak se tato rovnice skládá dohromady.

Nejprve pomozte sami sobě

Pokud chceme být oporou ostatním, potřebujeme být v rovnováze sami se sebou. Neznamená to jenom fyzické zdraví, ale především vnitřní klid a emoční stabilitu. Jak můžeme někoho podržet, když sami nemáme pevnou půdu pod nohama?

Kurzy One Brain® jsou koncipovány tak, aby tato rovnice stále vycházela. Učíte se nové techniky, jak pracovat s lidmi, ale zároveň a v první řadě, tyto techniky aplikujete sami na sebe. 

Šťastní lidé neškodí životnímu prostředí

Tento výrok můžeme chápat jak doslovně, tak metaforicky. Šťastní lidé nemají potřebu ventilovat své negativní emoce na druhé. Když pracujeme na své vnitřní spokojenosti a vyrovnanosti, nevytváříme tolik konfliktů ve svém okolí. Místo toho přispíváme k harmonickému prostředí, ve kterém můžeme být oporou druhým.

Kineziologie One Brain pracuje na úrovni emocí a podvědomí, což nám umožňuje přistupovat k problémům druhých s větší dávkou pochopení a trpělivosti. Naše činy pak nejsou motivovány stresem nebo vnitřním neklidem, ale opravdovým záměrem pomoci.

Méně je více

Někdy můžeme nabýt dojmu, že pokud člověk nenastolí světový mír, nemá cenu vylézat z postele. Nepodceňujme však dopad malých drobností, pustíme autobus vyjíždějící ze zastávky a on na nás blikne, pustíme v obchodě pána, který kupuje jen rohlíky a salám, a on poděkuje, chápavě se usmějeme na paní s plačícím dítětem … někdy je to daleko víc než snažit se pomoci někomu, kdo nás o pomoc neprosil.

Pomáhat profesionálně

Po absolvování výcvikové cesty se stanete certifikovaným konzultantem facilitátorem metody One Brain® schopným profesionálně pracovat s klienty. Co to znamená v praxi? Získáte dostatek znalostí, dovedností a zkušeností, abyste byli schopni provést sezení s klientem s vědomím vlastní odpovědnosti, etických hranic, možností metody i klienta.